Ebrudeyvid Cok agrilarim var 3 cm acilmam var suyum azalmiş ama hastaneye almiyolar. Suyumun patlamasi icin ne yapabilirim artik dogurmak istiyorum
UluElif Ebrudeyvid bende de o ağrıdan 1 aydır var 40+4 üz bekliyoruz nst de düzensiz sancılar çıkıyor bakalım ne olacak 🙄
ZeynepCeylan Hımmm saatlerce yürümeyi dene bi tanıdık öyle yapmış işe yaramış belki sende de işe yarar