Sevl Kızlar merhaba rahmim kalp şeklinde normal doğum çok istiyorum doktor bebek dönemeyebilir diyor rahmi kalp şekli olup normal doğum yapan varmı
Ozge1234_ Sevl bunu bilmiyorum ama bebeğim iyi olsun sezeryan normal şuan önemli değil 5+6 yım düşük riski var dedi doktor progesteron iğne ve fitil kullanıyorum ve korkuyorum bebeğim için
Mzyyn1903 Benim kalp şeklinde bebek döndü daha doğum yapmadım 18 günüm var ama normal doğum olucak Son dakka başka bir terslik olmazsa inş