Merhabalar 24+5 deyiz. Ama bebeğimiz 27 haftalık olarak gözüküyor. Bugün şeker yüklemesi yapıldı. İlk bir saat sonucunda 171 ikinci saat sonucunda 113 çıktı. Doktora attım dönmesini bekliyorum ama sabredemedim. Sizin sonuçlar nasıldı bu sonucun normal olup olmadığını bilen var mı?