kızlar bu gün kontrolüm vardı doktorum rahimde yumuşama var 3 cm dedi ağrın falan olmuyomu erken dogum belirtisi dedi benimde kasıklarım agriyodu ama buna yormamistim hiç 😢 progestan verdi nts cekildi yat dinlen bol su tuket dedi 3 yaşında çok yaramaz bi çocuğum var onunla nasıl yatılır bilmem ama haftamız cok erken çok korktum üzüldüm başına böyle bişey gelen varmı neler yaptınız neler yaşadınız lütfen bahseder misiniz 🙏