Tazeanne07 36.haftamdayim ve bende sarı sümüksü yada beyaz yapışkan gibi akıntı görüyorum ama dediğin gibi benimde duyduğuma göre illa kırmızı pembe renkte bişey olmayabiliyormuş
Dilaraortacc1 Tazeanne07 evet ve zaten dogumuma az kaldığı icin akintimi ile sürekli takip ediyorum çok farklı geldi her zamanki kivamdan umarım nişandır
Ilk_bebegmm99 Dilaraortacc1 aynı şekilde benim de oldu baya sarıydı hatta doktoruma sordum nişan değildir nişan kırmızı pembe kahverengi oluyor dedi
Cekikveannesii Dilaraortacc1 nişan normal akıntıya göre biraz daha fazla geliyor ben de öyle oldu biraz fazlaydı
Neseyakut Dilaraortacc1 birçok kişi seni yanlış yönlendirir inan. Ben doğum yaptım ben bile çekinirim . Nişan desem hastaneye gidebilirsin. Bu konularda ben doktorumu arıyordum.