Ben bir tane onlu takım, 2 tane 3 lü çıkış koydum. Hepsinin yanına çorap koydum, bir tane extra eldiven koydum. Battaniye olarak bir adet kalın battaniye, bir adet Müslin örtü ve hastane çıkışında olan penye battaniye var. Kış bebeği olduğu için bir tane kundak mont. Emzik, biberon, mama, pişik kremi, bez, ıslak mendil, ağız silme bezi 2 adet. Bebeğe bu kadar koyucam. Kendime gecelik, pijama takımı, fotoğraf çekilirsek diye ayrı takım, makyaj malzemesi, taç, göğüs ucu kremi, süt sağma makinesi, depent, göğüs pedi, terlik, kahve, küçük su ısıtıcı olarak kullanilabilecek cezve bunları alicam. Hepsini küçük bavula koyarım iyi olur 😊