Seymaben ben çalıştığım için almıştım sabah 7 de evden çıkıp akşam 6.30 gibi geliyordum anca yemek hazırlayıp yiyip bayılıyordum 😂 silmeside güzel ama önerim eğer maddi olarak çok zorlamıycaksa halı tanıma özellikli olanlardan almanız , ben silme özelliğini kullanıcağım zaman bütün halıları kaldırmak zorunda kalıyorum hani sadece günlük görünen yerleri silsin yapamıyorum , tanıma özelliği olmadığı için halıları nemlendiriyormuş hiç halı seriliyken sildirme yapmadım yapanlardan duyduğum böyle olduğu için