Yelizmurat Kizlar demin vitamin hapimi ictim pesinede kustum bugun 3. Kususum napcam sastim kaldim valla bidahami atim simdi vitamin hapindan. Okadar terliyorumki kusarken anlatmamam
Figennn Yelizmurat Bende öyleydim canım her defasında içtigim zaman geri cıkarıyodum. Doktor 10 gün ara ver içme dedi oyle yaptımdı şimdi içe biliyorum artık
Kumral60 Yelizmurat canim ben biraz ictim sonra 1 aydirdir alamiyorum doktora gittim kustugumu soyledim baska ilac verdi reflu olmussundur diye onuda aldim 5 aylik oldum hala kusuyorum bende napcm sasirdim.
Alyamom35 Yelizmurat gebelikte kullanılan vitamin hapları mı ? 12 haftada vermediler mi siZe ben 12 de kullandım. Birde sabah kahvaltıdan sonra içiyorum. Etkisi olur Mu sizede ?
FatmaAzra_ Kumral60 bende oyleyim hala zofer kullaniyorum 18+2 olmama ragmen ilaci icmedigim an bulantidan ölürüm
Hazal89 Yelizmurat Bu gayet doğal canım tedirgin olma benim de çok olmuştu ilk üç ay kusmalarim eger ilaçtan olduğunu düşünüyorsan ilacını degsitir dr danışıp yoksa zamanla kendiliğinden geçecektir inşallah ikinci kez alma bence ilacı
Yelizmurat Hazal89 en hafif koku yetio kusmam icin demin gene kustum oldu 4. Kusmam bugun oldum oldum dirildim valla
Kumral60 FatmaAzra_ biz napicaz boyle vicdan azabı yasiyorum ama elden birsey gelmiyor. Yarin bir daha doktora sorucam.
Kumral60 FatmaAzra_ biz napicaz boyle vicdan azabı yasiyorum ama elden birsey gelmiyor. Yarin bir daha doktora sorucam.
Kumral60 FatmaAzra_ illaki azalip gecicek canim ikimizinde mesela bende sunu farkettim tatli eksi attigim anda agzima geri cikardim limon bile fena yapıyor kahvaltida.