hanzade0 Gidipte memnun kaldığınız doktor hangisi? Yenidoğan bebeğim için iyi bir doktor istiyorum varsa önerileriniz yazabilir misiniz
ikramomm hanzade0 hayırlı olsun doğum yaptınız sanırım nerede yaptınız memnun kaldınız mı 🙈 biz Emel hanıma gidiyoruz memnunuz 🌸 onur beye gidiyorduk maalesef gitti 🫶🏻