Hanımlar yarın akşama misafirim vardı karı koca geliceklerdi. Ama ben bunların kocalarınin gelmesini istemiyorum eşimde hiç görüşmek istemiyor. Pazartesine ertelersem benim eşim işte olduğu için kocaları gelemez. Bugünde koca bir tepsi tatlı yaptım. Kakaolu kekin üstüne muhallebi döktüm. Cuma cumartesi Pazar. 3 gece durur mu buzdolabında tatlı?? Lütfen biliyorsanız cevap yazın