Senemy bana doktorum 9 ay boyunca yolculuk yapabilir miyim diyişimde hep yok dedi. Otobüsle yapmadım ama hamileliğim boyunca o kadar çok gezdim ki. Daha hamileliğimin 3. Ayında nemrut dağına gittim. Yaklaşık her hafta 2 kez 150-200 km yol gidip geliyordum eşimle beraber o nereye ben oraya. Türkiyenin birçok iline gittim. Sayıyorum. Elazığ-malatya-osmaniye-adıyaman-maraş- antep-adana-mersin tabi bunun geri dönüşü de var 😂 sonrasında tunceli erzincan erzincanın tüm ilçeleri erzurum gümüşhane trabzon geri dönüşler var. Ankara.sasece ankaraya uçakla gittim onun dışındaki iller hep araba yolculuğuydu ve biz sadece eşimle bir yemek yemeye 200-250 km yol giderdik. Daha doğrusu eşimde gördüğü tabela yönüne sapma özelliği var gezmeyi çok seviyor. En son 34. Haftamdaydım urfa birecik nizip taraflarına gittik göbekli tepeye çıktık gezdik. Hamileliğimde de dağa tırmanmıştım hamileliğimin sonlarındada tırmandım 😂 doktorum duysa ağzıma eder tabi. Şuan 38+2deyim daha oturuyorum. Çok şükür hiçbirşeyim olmadı 🙏🏻 Tabi bunları sende yap demiyorum. Ben kendimi hamile gibi hissetmiyordum riskim yoktu tehlikem yoktu. Kendimi kötü hissettiğim zamanlarımda hiçbişey yapmadım. Henüz çok yenisin. Bir yorum yapamicam.