De25 38+2 haftalığım azcık açılmam vardı takip amaçlı yatış verildi ama kabul etmedim bugün Öğle de kahverengi bi leke geldi acaba nişanım gelmiş olabilir mi çok tuhaf bi his hazirliyim doğuma bilmiyorum ama çokta istiyorum kızımın gelmesini😍