Regl oldum yinede sabah ne olur ne olmaz test yaptım negatif çıktı. Şimdi ben gebelik düşünüyorum sökülmem her zaman gec olur çabuk olsun diye kekik çayı içsem (kaynamış suya üc dört tatlı kaşığı attım demleniyor suan) birsey olur mu bu zarar lı mı? Adetten sonra gebelik istiyorum bi zararı olur mu bilen var mı