Elifc12 Merhaba hanımlar ben öğretmenim 31. haftamdayım haftaya gidip çalışabilir raporu alacağım. Eğer 5 hafta çalışıp doğum sonrasına aktarırsam iznimin son 2 haftası 15 tatile denk geliyor. Yani boşuna çalışıp aktarmış olucam zaten tatil. O yüzden ben 35. haftaya kadar çalışıp artık çalışmak istemiyorum diyebilir miyim? Sağlık raporu falan mı almam gerekiyor bilen var mı?
ays-e Elifc12 kendi doktorunuza gidip direk çalışamaz raporu alarak çalışmayabilirsiniz hiçbir gerekçeye ihtiyacınız olmadan🌸
Nis Elifc12 32 de calısır raporu alıp 33. De calısamam diye rapor alablirsin farketmez ama rapor sart
Ebruka02 Elifc12 aynısını ben yapacağım geçen hafta raporu aldım ve 35. Hafta yani seminer haftasından sonraki hafta çalışmayacağım doktorum da raporunu ona göre tekrar düzenleriz dedi okulla konuştum onlar da bir sıkıntı olmayacağını söyledi merak etmeyin💐
MevAren Hatirladigim kadarıyla 32.haftada çalışabilir raporu aliyorsunuz hocam sonra 35. Haftada idareye ayrılırken bildirmeniz yeterli oluyor
Hazelasln 32.haftada çalışabilir raporu alıp istediğiniz haftada tekrar doktorunuzdan rapor alıp çalışmayı bırakabilirsiniz.37.haftadan sonraki haftalar zaten aktarılmıyor.Zorunlu olarak izne ayrılıyoruz.
Ayse1608 Ebruka02 Benim 32.haftam 13 eylüle geliyor uyum haftasına/seminere gidip sonra çalışamaz alacağım büyük ihtimalle ama yeni il içi yaptım 37 ye kadar çalışırım diye düşünüyordum kendimi kötü hissediyorum okula karşı 🙈 bu duruma okul bir şey der mi acaba
esradgn123 Elifc12 32. Haftada çalışabilir raporu alıp istediğin zamanda çalışamaz raporu alabilirsin
hemsreanne esradgn123 çalışamaz raporu işgörmezlik olarak mı yoksa durum bildirir olarak mı aldınız ?
esradgn123 hemsreanne Ben daha almadım okulun başladığı gün 31+6 ya denk geliyor bakalım doktor ne diyecek 🤷🏻♀️
Ayse1608 esradgn123 Benimde 12 Eylül 31+6 oluyor aslında çalışmak istiyorum ama doktorlar izin vermeyecek gibi
Elifc12 esradgn123 verirler daha 32ye girmemiş oluyorsunuz doktor vericek zaten raporu siz o güne randevu alın
Elifc12 esradgn123 ben de haftasonuna denk geliyor diye 31+4te gidicem doktora mecbur 32ye girmeden almak lazımmış raporu
Elifc12 esradgn123 ama ben yanlış hesaplıyorum galiba 36da çıksak tam 15 tatil başlangıcında izin bitiriyor dimi
esradgn123 Elifc12 Birkaç gün kalıyor sanırım 🤔 Ben direkt çalışamaz raporu alacağım okul köyde hamileliğim riskli
cigdeeemm Peki mesela 37. Haftaya kadar çalıştık o 5 hafta doğum sonrasına aktarılıyor ve 38. Haftada doğum oldu diyelim, kalan 2 hafta da doğum sonrasına mı aktarılıyor erken doğum durumunda? Bilgisi olan var mı acaba?
Hilal0606 cigdeeemm kalan 2 hafta aktarilmiyor zaten doğum kaydını okula iletiyorsunuz dogum sonrasi 2 aylık izin ona göre baslatiliyor
cigdeeemm Hilal0606 erken doğum halinde kullanılmayan izinler aktarılıyor diye okumuştum ama emin olamadım. 38. Haftada doğum olsa 40 haftaya göre hesaplandığı için erken doğum sayılması gerekmiyor mu?
Ayse1608 Elifc12 Ben 32 de çalışabilir almıştım 36 da çalışamaz almaya gitmiştim doktora artık çalışmak istemediğinizi söylerseniz verirler