Nursgn yeni doğum yapmış Anneler hamileyken cay kahve kola vs neler tükettiniz neye cok dikkat ettiniz bilenler bana yardımcı olurmusunuz 🥰
Egesr Nursgn 2 bardak açık çay 1 fincan Türk kahvesi ve ya filtre kahve. Kendi yaptığım az şekerli meyve suyu birde. Hazır içecek hiç içmedim doğurdum hala içmiyorum. Çayı ve kahveyi yine aynı oranda tüketiyorum emzirdiğin için.
Meliyyke Nursgn ben bu ay çok abarttım çayı kahveyi kolayı… kontrolde hiçbir sıkıntı görülmedi bu yüzden de devam ediyorum ama kısıtlamak istiyorum bir şey olmuyor diye rahatlamamak lazım
yanikkozaanne Nursgn bulantıdan dolayı çaydan tiksindim kahve içiyorum 2 küçük fincanı geçmeyecek kadar kola zaten normalde de evime sokmam
Nursgn Meliyyke bende yengemlerden ögrendim onlarda içmiş hiçbir sıkıntı olmamış cok degıl ama kola vs içmişler internette zararlı gözüküyor bende içiyorum ama kısıtlalamız lazım herşeye ragmen🥰
Egesr Nursgn limonata ya da vişne erik kaynatıyorum. Şeftali yapmıştım bir kere limonata ve şeftaliyi internetten bakarak yaptım bende. Üzüm kompostosu yaptım şekersiz hem üzümün kendi şekeri yetiyor kuru kayısıdan yapmıştım kayısı üzüm gibi kaynatarak