Ebuli3454 caglauckaya Yaaa sıcakta yenmiyor ama hamile olunca hep aparatif yiyince kansızlık başladı son 20 gün var kan değerlerimi yükseltmeye çalışıyorum.. et tüketmeye çalışıyorum bol bol yoksa karpuz peynir yer geçerim 🤣
caglauckaya Ebuli3454 hadi ya bende de kansızlık var maalesef bu ay kan ilacına başlayacağım bakalım 🤔
Ebuli3454 caglauckaya Benim kan ilacımı sabah akşama çıkarttı günde 2 tane. Sabahları aç karnına pekmez de yiyorum kara üzüm pekmezi normal doğum benim ikinci bebeğim normal doğumda kansızlık zor oluyor toparlanmaya çalışıyorum hemen başlayın ilaca
caglauckaya Ebuli3454 doğru diyorsunuz galiba bende haftaya artık kan ilacına başladıktan sonra pekmez yerim normalde sevmiyorum da 😌
Zeynepannesilove caglauckaya bezelye yemeği dünden birde pilav 🫠 ağırlaştık artık hergün hergün detaylı yemeğe girişilmiyor 😭
caglauckaya 1erkekkannesiiii kolay gelsin :) benimde halim olmayınca yapamıyorum uyku bastırınca özellikle :)
Siracinannesi caglauckaya karnıyarık pilav yaptım salata da yapicam eşim anca geliyormuş onu bekledim 🙂