NslhnAltun5580 Kızlar doktorun bugün Karın çevremin çok büyük değil sınırda dedi , suyumun sınırda olduğunu hastaneye yatırıp takip edelim Pazartesi tekrar gel dedi :( çok üzgünüm benim gibi olan oldu mu neler yaptınız ?
_ozlmm NslhnAltun5580 Benim de bir keresin de suyum sınırda idi ama yatış falan demedi su çok iç dedi o günden beri günde 3.5 litre su içiyorum ve çok şükür sıkıntı olmadı inşallah sende de bir sıkıntı olmaz sağlıklı bir şekilde kucağına alırsın 🙏🏽
NslhnAltun5580 _ozlmm su içimim çok iyi aslında bende arttırdım yatış için birşey diyemedim son haftalarıma yaklaştım içimi bir korku sarıyor