Edaecer Hanımlar adet günüme göre bugün 7 haftalık olduk ama. Bugun doktor kontrolumde daha küçük çıktı haftası ve kese etrafında kanamam varmış geçen hafta carsamba kontrolde 5+5 günlük demişti doktorum. Progestan fitil verdi
Ayssuunn Bende de 6 haftada kese etrafında kanama var dedi . Düşük tehlikesi bu yüzden progestan verdi yatıyorum 2 haftadr 8 haftalık olduk 5 gün sonra kontrol var inşallah geçmiştir
MevAren Benimde aynı şekilde canım 5 haftalıkken kanama alanı vardı progestan kullandım kendimi çok yormadim şuan 12 haftaligim kanama alanim hala duruyor bebeğin kalp atışları önemli demişti doktorum inşallah sağ salim kavuşuruz kuzularımıza😊