Whitewomen Aydnr Ben kullandım doğuma gittiğimde yigenime vermiştim o okudu meryem suresini açılmıştı. Daha sonra kendiliginden kapandı. Açılmam çabuk ilerlerdi suni sancı da almıştım, ama öyle çok ağrı sızı ölüyorum filan olmadım çok şükür
Fatma4495 Aydnr sancıların başlayınca ılık su koy bir kaba bu otu da içine koy ve 1 Yasin suresi 1 Meryem suresi 1 Fatiha suresi 1 felak 1 nas sureleri 3 te ihlas okuyacaksın inşallah o açılacak sonra doğumdan sonra hemen çıkar sudan otu bir kenarda kapanmasını bekle
Aydnr İlk oğlumda yaptm bende şuan hatırlamıyorum iste ama benim zor olmamıştı bide sulahiye koyup sabah akşam 1 kerelige magruz suyunu iciyorlar