Az önce devlete ilaç yazdırmaya gittik özelde ki bir müddet kanamaların var kan uyuşmazlığı ayrı sıkıntı diye Perşembe iğne sabah akşam fitil verdi ama bunları yazarmısınız dedim ikiside aynı birini seç dedi devletteki nasıl bi tercihti anlamadım sizde ikisini kullanıyornusunuz