Kumsal35 29 hamilelik hamileyim ve kolum bugun cok agriyor sabahtan beri bengay sürsem sizce bir zararı olur mu bilen varmı yardimci olur musunuz 🤔
Nagos Kumsal35 hayır canim doktoruna danışmadan kullanma kullanılamaz diye bir ibare Yok ama sen doktoruna danış muhakkak sabunla ov ılık bi duşa gir
Nily Kumsal35 recetelerindede yaziyor canm. Gecen benmde sirtim cok agrimisti surmeden baktim Hamileler kullanamaz yaziyordu. Surme bence Sicak havlu falan koy. Tutulan yerleri aciyorya Belki iyi gelir
Ecrindemet Bebege bir zarari olmaz bence kolunu yakar belki daha kotu yapabilir canim cok etkili bir krem 🙂
Kumsal35 Ecrindemet biliyorum canim cok severim kendisini 😊ama net bisey öğrenmeden kullanamicam galiba 😐
ArzuGl Kas gevşetici kremlerde hamileler kullanamaz yazıyor ama bengayı bilmem iyice bi oku kullanım talimatında birşey var mı diye
Kumsal35 ArzuGl her ilaçta hamileler doktora danışmadan kullanılmaz yaziyor bilen vardır diye sorayim dedim kullanan vardır belki diye canım
Kubrabrnc Canim hic riske atma bence. Doktoruna daniş oyle kullan. Benim de 24. Haftalarda boynum tutuldu ama ne tutulma. Ogretmenim okulda mahvolmustum. Doktorum kesinlikle onermedi. Ki uzman doktora da gittim o da merhem veremem dedi. Doktorun soylemedigi ilaclari kullanmayalim. Biraz sabret canim.
guluzarozgenc 26 haftaliktim merdivenden düştüm, allah kimsenin basina vermesin verilmis sadakam varmis ayak bilegim davul gibi oldu doguda bi ilcedeysik gecenin bi yarisi acile gittik kadin dogum doktoru yok acildeki doktor agri kesici ve kas gevsetici verdi kullanabilirsin dedi o gece surdum sabah da sürdüm sonra doktorumu aradim dayanabiliyorsan kullanma kas gevseticisini dedi derinden emilerek bebegin gelişimine zarar verir demisti o gunden sonra herseyi 3 kere dusunurdum 4 5 kez dusunup kullanir oldum yani kendi kadin dogum doktoruna sormadan kullanma nacizane fikrim
Ntlz Kumsal35 canim benimde bacagim agriyordu bengay surdum kontrolde doktora soyledim sakin bi daha kullanma onu dedi. Fastjel diye bi kas gevsetici verdi onu kullandim tabi surekli degil ara sira. Sen doktoruna sor o versin kremi
Benay Kumsal35 Elimi kaşıya kaşıya yara ettim eşim illa egzama ilacı alalım dedi doktora sor dedim aradık doktoru doktorda kafanıza göre ilaç kullanmayın herhangi bi ilaç kullanmadan önce mutlaka sorun hamilelerin kullanacağı ilaç sayısı azdır kafanıza göre hareket edip bebeği tehlikeye atmayın dedi eşime kızmış 😂 sonra kontrole gittim ilaç verdi sürünce geçiyor sürmezsen geri başlıyor kaşınmaya ama yine de sen doktoruna danış emek emek büyütüp bir ilaç yüzünden zarar gelmesin kuzuna 😍