Serap-Yigit Ben doğum sancısıyla dönmüşüm. Sağlıkla kucağınıza alın inşallah. Nasipte varsa döner. Gönlünüze göre olsun
Seyma_nur1 haklisinesracim namazda kılıyorum 33 haftada da ters değildi baş gelişti belki secdedeyken dönmüş ters olmuş😂