Ah Allah yardımcınız olsun. Çok zor. Ben gebelikte bu kadar büyük yaşamadım ama öncesinde yaşadım. Hastanede her gün iğne vurdular iğne sonrası 20 dk hastanede bekle dediler. Normal doğum yapmıştım ondan önce, onun ağrısıyla kapışır bir ağrıydı. Allah şifalar versin inşallah. Annemin doktoru su içip yerinde zıplıyordu ama hamilesiniz o yüzden yapamazsınız. Onda da böbrek taşı vardı Prof doktor. Elinde 1 buçuk litre su şişesi içip içip zıplardı. Şifa dilerim