Nefes tutma olayı yeni doğduğunda oluyordu. He iz eti doğduğunda olur mu diye yazdım. Yanlış anlaşılma olmasın. Şimdi yine geniz eti büyüdü ve yine nefes tutmaya başladı uyurken. 8 yaşında bir daha ameliyat ettirmek istemedik tam pandemi başında ameliyat demişti doktor tekrar