Kubraaaaaa7 Merhabalar oksapar 4000 lik yazdıramadım yardımcı olabilecek biri var mı çok acil ihtiyacım var ?
Fatma0090 Kubraaaaaa7 kaynanan yada annen varmı sağlık ocagına onun üzrierine yazdır rica edip benim de öyle olmustu kaynanamın üzerine yazdırıp aldık
Kubraaaaaa7 Normalde günde iki tane yapıyorum kadın doğum doktorum günde tek yapıyorum diye hatırlamış o yüzden üstümde görünüyor Asm ye de yazdıramıyorum elinde fazla olan birinden alacaktım
Gulkubra Kubraaaaaa7 tanıdığınız eczane varsa sorun bazen fazla eczaneye bırakıyorlar bende de olmuştu aile hekimim vermişti yine sorun olursa gel demişti