meraklianneadayi23 Merhaba kızlar 13+4 haftalık hamileyim düşük riskim var iğne ve ilaçlar kullanıyorum sol kasık ağrım çok fazla oluyor sizler kasık ağrınızı geçirmek için neler yapıyorsunuz neler yiyiyrsunuz 💕
2022bebeki meraklianneadayi23 Hareketlerimi kısıtlıyorum gün içinde, eğilme,uzanma yapmamaya gayret ediyorum ve dinleniyorum ayaklarımın altına yastik koyup. Bol su içmenizi öneririm en az 2.5lt 🤗
meraklianneadayi23 Mlstpcuoglu Evet su içmeye çalışıyorum 2-3 litre dinleniyorumda ama bazen mecbur hareketli olduğum günler oluyor sanırım o zaman dahada artıyor.
meraklianneadayi23 2022bebeki Teşekkür ederim 1.5 litre içiyorum biraz daha arttırmam lazım sanırım teşekkür ederim 😘💕
2022bebeki meraklianneadayi23 Ayrıntılı ultrason gününe kadar özellikle suyu 2.5 lt nin altina düşmemem gerektiğinin altını çizdi doktorumuz. Rica ederim şifa olsun miniğe 😍