Ağlama üzme desemde elinde değil insanın ama bol nol dua et içini ferahtır canım 5. Haftamdan 12. Haftaya kadar kanamalı ve lekelenmeli bi gebelik geçirdim beni de kanama alanım vardı hep yattım duşu bile 5 günde bir aldım şuan çok şükür 17+2 olduk tehlikem geçti ama içimde ki korku aynı hâla hareketlerime dikkat ediyorum Herşey Allahtan 🙏