Melikinannesi cnm öncelikle özel de mi devlette mi doğum yapcaksın eğer özelde yapcaksan geceliğe hiç gerek olmuyo benimki aldığım gibi duruyo cunkü orda onlar önlük giydiriyolar doğumdan sonrası içinde pijama takımı uygun oluyo iki takım pijama koy kanaman fln cok olursa geçebiliyo üstüne biri lohusa takımı olsa yeter hatta olmasada olur eğer hevesin varsa diye diyorum normal zamanda da kullanabileceğin önden düğmeli olan modeller var hem daha kullanışlı hemde fiyat olarakta daha uygun