Duru_su12 Kızlar ben pazartesi ilk kan verdim birde perşembe günü verdim. İki günün de beta değerlerini atıyorum. Bilgisi olan yorumlayabilir mi ? İyiye mi gidiyor? https://ibb.co/8r0sSxZ https://ibb.co/b7VtFQP
Rapunzelinanasi Duru_su12 2 günde 2 katı artması gerekiyor yani çarşamba >110, Cuma >220 olacak şekilde artması lazımdı ki gayet güzel artmış. Folik asit de kullanmalısınız tabi ☺️
Duru_su12 aybarsaybuke günde iki katı artmıyor mu ama? Bu ikinci değerim perşembe günü vermiş olduğum kan
Eldgrn Duru_su12 değerlerin güzel açmış herhangi bir sorun yok Ne kadar artmasını bekliyorsun ki bence güzel yani herhangi bir sorun yok güzel katlamış kendini
Eldgrn Duru_su12 korkma canım en son verdiğin değere göre iki kat artıyorsa sıkıntı yok yüreğini ferah tut ortalama yüzde atmış artması lazım zaten iki günde bir ortalama 2 kat yani 3000 lere geldiğinde doktora git şimdi giderek acele etme
Aysenurozs Duru_su12 bebek düşünmeden önce başlamak gerekiyor ama bence alıp başlayın ben elenatal kullanmıştım
Eldgrn Duru_su12 kullanabilirsin tabii ki canım zaten doktora gittiğinde O da sana soracak kullanıyor musun kullanmıyor musun kullanıyorsan devam kullanmıyorsan kendisi verir veya tavsiye eder
Brn23 Ya benim de 20ydi 111 olmuş iyi mi bi de bebeğin haftasını son adet tarihine göre mi bu değere göre mi hesaplayacaz ikinci çocuğum ama unuttum ☺️