Kızlar 13+5 günlüğüm bugün ikili tarama yaptırdım , yaptırsam mı yoksa yaptırmasam mı diye çok düşündüm, daha önce bir gebelik kaynım ve akraba evliliği olduğu için yapmaya karar verdim ama maksat keşke yaptırsaydım dememek içindi aslında sonuçta ne olursa olsun o benim canımdan bir parça mucizem o benim 🥰 Neyse kızlar sorum şu devlette takipliyim özel yok burada mecbur devlette yaptırdım doktorum burun kemiğinde bişey göremedim zaten pozisyonu da çok uygun değildi dedi ense kalınlığı da normalin sınırında dedi verdiği kağıtta NT 2.4 mm yazıyor netten baktım sınır 3 mm imiş şuan sadece bununla bişey söylenmez ki bu sadece bir tahmin %100 güvenli bir test değil kan da çıksın konusalım yine dedi. Usg de ölçümü böyle çıkan var mı ? Nasıl sizce 2.4 mm