Hilal2305 Haftayim bebeğimin kilosu 2660 kilo alışı yavaşladı bu şekilde olup doğum yapan var mi acaba
Mebrure Hilal2305 bizde 37+3 deyiz 70 gr almis bir hafta da normalde 200 gr falan aliyordu doktor ultrason kaynaklı olabilir diyor belki sizinkide öyledir ya da doğum yakın olabilir.ben kendimi öyle telkin ettim açıkçası
kuzeymomsss Hilal2305 bende 37 haftalıkken doğum yapmıştım. Kordon dolanması ve bebeğim kanala indiği için
eftelya_ser Hilal2305 en son gittiğiniz randevuya göre kaç gram almış doktor bi sıkıntı görmediyse bence takılmaya gerek yok bebek sağlıklıysa kilo çok önemli değil dışarda da alır bazı bebekler minyon oluyor
Gny18 Hilal2305 38+4 de normal doğum yaptım bebeğim 2700 doğdu. 3 aya toparladı bıngıl bıngıl etleri vardı. Kiloya takılma canım sağlığı yerinde olsun yeter.