Demettello41 40+2 oldum bugün gelen gıden yok dün doktor kontrolum vardı 41 son dedı pazartesı yatış sunı sancı başlarız dedıler ama bebek kanala gırmemıs sadece donmuş bu belırsızlık çok yordu benımle aynı kadere paylaşan hamısler morale ıhtıyqcım var
Demettello41 Dilaraortacc1 yok hıc suni almadım gece 4 buçukta kendı sancım geldı 6 saat evde cektım 1 saatte doğurdum hastanede 8 cm açıkla gttım 40+6 doğurdum
Demettello41 Deemetibostnci carsamba 41 de yatış dedıler 40 +6 salı gun gece 4 buçukta sancılandım nısanım geldı 6 saate evde cektım hastaneye gttım 8 cm le 1 saatte tam açık oldu 12 buçukta kucağıma aldım Allah’ın ıznıyle sunı hıc almadım kendı sancımla oldu
Deemetibostnci Demettello41 bende şuan sancılıyım saatte bir geliyor geceden beri çogalmadı 40+7 deyiz 15 dk düşünce gidicem hastaneye inşallah dua edin
Demettello41 Dilaraortacc1 insallah canım kafana takma hersey olacağına varıyor ben pıskolojımı bozmuştum ama kendılıgınden geldı
Demettello41 Dilaraortacc1 bende aynıydım pazartesı nst ye gırdım sancı 0 ama salı gecesı sancılandım anlık bırsey o
Senakoksall Benimkide kanala girmemis salı günü yatıs verdi dr. Acaba sancılar baslayınca girer mi ne olacak cok korkuyorum😔😔
1birgun Demettello41 ağrılarınız nasıl bişey kasılmamı kasılmayımı saydınız yoksa adet ağrısı bel ağrısımı
Deemetibostnci Demettello41 foto atmayı beceremedim 15 dk bir geliyor kanlı akıntım var dk tutuyorum sancılarım sıklaşto süresi uzadı sabaha olur dogum büyük ihtimalle gitcem artık
SareSumeyra Deemetibostnci kolay doğumunuz olsun inşallah. Sancı nasıl bişey bebek çok sık sertleşiyor benim de 34+4
Demettello41 Deemetibostnci benımde bu sekılde olmustu doğum sancısı cekıyosun Hadı ınsallah açılman bol olur