acemimuhendisanne Selam kızlar 6 gün var hala adetime bugün sürekli adet olacakmışım gibi hissediyorum sürekli gidip bakıyorum yok çıldırıcam dün test yaptım oda bozuk çıktı var mı sizde belirtiler
Denizahsen acemimuhendisanne hiçbir belirti yok bu ay da olmadı sanırım :) benim de adet günüm 1 Eylül hiç umudum yok ama bekleyip göreceğiz
Bsragrkan acemimuhendisanne benimde 5 eylül adet gözüküyor çok heyecanlıyım allahım hayırlısıyla nasip etsin isteyen herkese 🥰
acemimuhendisanne Denizahsen duygusallık dışında bende de yok bir aile dostumuzu kaybettik duygusallığım ondan da olabilir dün hafif midem bulandı hemen test yaptım ama bence o psikolojikti 🙂