Nkrblt 21 hafta Kasıklarımda ağrılar oluyor alt tarafım cıkacakmıs gibi hissediyorum bi taraftan belim de ağrıyor 2 gün once doktora gittim nstye bağladı 14-18 arasında gidip geldi sancı kasılma yok dedi ama hala geçmiyor bu haftalardamı cok oluyor acaba