Ozge_5516
Bizim ailede de şekeri olan yok ama bende gebelik sekeri cikti
Doktoruna soyke 3 gün açlık tokluk ölç normal çıkarsa sorun yoktur zaten ama cok cikarsa diyete başlamalısın
Ben ilk başta yaptırmak istemedim gereksiz buldum cahillik iste sonra içime kuşku düştü yaptırayım dedim yükleme yapmadan ac karnına verdiğim kanla anladılar 100 cikti otomatikman gebelik şekerim cikmis oldu şeker ölçüm cihazıyla olcebilirsin önce açlık sonra kahvaltı 1. Saat 2. Saat ve 3.saat olarak kahvaltidab sonra bisey yemessin sadece su
Eger emin de.olamiyorsan hastaneye gidip açlık sekeri baktiricam dersin sonra kahvaltı yapıp 1 Saat sonra tokluk şekerine bakılır açlık 90 altindaysa tokluk 140 altindaysa bi problem yok 😊