Cansu355 bende izmirde yaşıyorum devlet hastanesinde yaptırdım buca kadın doğumda ve gayet güzel bakıldı yarım saatten fazla kaldım bütün organlarına damarlarina bakıldı hatta bi damarda darlık gördüğü için baya bu konuyla ilgili bilgilendirdi sonra sonucları doktoruma gösterince korkulacak bisey olmadığını söyledi yani tavsiye ederim