vesilece görüntü olarak haklısınız pek şık değiller ama bende ablamdan kalan bir ahşap beşik var aslında ama korumaliklari oynatip kafalarini vurabiliyorlar, kademesi olmadigi icin 7 8 aydan sonra kalkip düşme tehlikesi olacagi icin park beşik almaya karar verdim. Bilmiyorum e kadar dogru bir karar ama 😀