Hayırlı cumalar kızlar, 13+2 haftalık hamileyim hamileliğimin başından beri akıntılarım oluyordu akıntıyla birlikte su gibi akıntılarım da arada geliyordu. Pazartesi günü doktor randevum vardı doktora söyledim donaxyl fitil yazdı, dünden beri yine su gibi akıntılarım geliyor fakat ara sıra dün öğlen geldi bidaha gelmedi bu sabah geldi şimdi bir şey yok, doktora pazartesi günü sordum bebeğin suyu iyi mi diye iyi dedi sizce bu su gibi akıntılar neden gelir bebeğin suyu değildir di mi çok endişeleniyorum