Seymafdn canım , alttan muayne ettimi? Neden düşük riski var dedi ? Mesela benımde o zamanlarda lekem oluyordu sürekli . Progestan ile durdu . Alttan muayne etmedi hiç . 12 . Haftada feci kanama ile hastaneye gittim . Rahimazı yetmezliğim varmış. Banada hep leke normal dediler . Demem oki alttan muayne ol kesinlikle , kanda pıhtılaşmaya baktır . Kan sulandırıcı verebilir. Korkup sitres yapma . 4 gün yoğun kanama yaşadım ve beneğim çok saglıklı