Bugüne kadar bu bebek boy kilo postlarından hiç hazetmedim ama bugün kafama bi şey takıldı. 30 ağustosta 39+0da sezaryen olacağım bugün son kontrol vardı kızımın boyu 52 cm kilosu 3500 olmuş. Geçen cumartesi 3200dü. Çok artmış değil mi ya? 1 haftada 300 gram nasıl aldı bu bebe?