ZelihaaK eğer yaptırmayıp bilmeden diyabet varlığıyla sürece devam ederseniz erken doğum riskiniz olabilir, hem çocukta hem sizde diyabet riski olabilir. Bunlar en önemli sebepler yaptırmanız için. Hiçbir zararı da yok rahat olabilirsiniz. Profilimde bu konuyla ilgili daha önce detaylı yazılarım var dilerseniz bir göz atın☺️ Geçmiş olsun🙏🏻