Berosert Kızlar tam 38 haftalık hamileyim. Bebişimin kilosu 3400 her şey yolunda suyumuzda iyi ama düzenli kasılmalarım oluyor nst ye girdiğim zamanda görünüyor. Açılmam yok normal doğum istiyorum ama böyle nasıl olacak bilmiyorum bana akıl verebilir misiniz
HEfnan Berosert 39+5 düzenli sancı var nst de ama açıklık 0.Bende aynı durumdayım yapılacak bir şey yok sanırım beklemek lazım