Merhaba hanımlar dr larınız folık asıt ne verdı ne kullanıyorsunuz
pnr34 folbiol
pnr34 folatro ama bu bırakıcak 3 ay doldu multıvıtamına geccem sımdı 🙏
New life B active trio kullandım