Gulten5 30 haftaya girdik hala isim yok çok kararsızım Aklımdaki isimler Çağatay Ege , Artun, Karan Biraz da farklı çok kullanılmayan ve söylenişi güzel anlamı güzel olsun istiyorum. Bunların dışımdaki fikirlerinizi de alabilirim 🥰🥰
Semilk05 Gulten5 Doruk ali ve Ali Aras ismine bayılıyorum oğlum olsa direk koyacaktım ikisinden birini. İki isim olduğu halde çok naif duruyor söylerken de.
baby3_ Ebruliya bende Ege bölgesinde yaşıyorum İzmir Muğla iki yerde de dehşet var biliyo musunuz . Asil Aslan - asil Ali falan yada direk asil koyan . Aynı şu revaçta olan kız isimleri gibi. Çok olmasa bende acayip beğeniyorum ama koyamadık