Balrengii Kizlar bazıları hiç kullanmadık emzirme sutyeni etleri diyorlar ama napsam bilemedim belki atleti ihtiyacım olmaz ama sutyenin gerekli olduğunu düşünüyorum, siz kullandınız mı hangi marka tercih ettiniz memnun olduğunuz ürünleri yazar mısınız
kalbimdekideniz Balrengii ben aldım ama kullanmadım. Yarım atletlerim var sporcu sütyeni tarzı daha rahat ediyorum. Ebebekten almıştım ama hiç kullanmadım
AysegulArici Balrengii ben daha doğum yapmadan başladım göğüslerim çok çabuk büyüdüğü için e bebek den kaplı ve kapısız sütyen aldım çok rahatlar kız kardeşimle emzirmeyi bıraktı o atlet kullanıyordu NBB marka bana iki tane verdi yeni almış çok kullanmamış o çok memnundu atletten ben sütyen rahat olur diye almamıştım emzie atleti