Arkadaslar bi hafta önce gittiğimde 35+6 2700 gr idi bugün 36+6 da gittim 2740 olmuş sadece 40 gram almış çok üzüldüm açıkçası doktor normal genetik olablir dedi ama yinede üzüldüm açıkçası kilo alması için ne yapablirim acaba benimle aynı durumu yasayanlar var mı acaba