Merhaba kızlar 31+6 da şiddetli kanamayla doktora gittim 1 cm açılmam çıktı ve rahim ağzımda yumuşama görüldü,suan tam 33. Haftalığım ciğer geliştirici 4 doz iğne mi oldum günde 3 kez prosgestan içiyorum 32+5 te bebişin kilosu 2350 ydi doğsa sizce nasıl olur benim gibi olan veya bilgisi olanlar var mı ?