ben normalde de herşeye içi giden üzülen biriydim ama ağlama çok yoktu şimdi reklamlara bile ağlar oldum. bazende sanki cenaze varmış gibi hıckırıklara bogularak aglıyorum sebebi de yok eşim şaşırıyor korkuyor ama sonra kendiliğimden yorulup susuyorum 😂 çok değişik