Anneolmak188 Kızlar 3 gün önce gebe olduğumu öğrendim ben sağlık ocağına randevu alamadım hastaneye gitsem devlete kan testi yapsam değerlerimin yükselip yükselmediğini görebilirmiyim ?
Anneolmak188 Anakuzusu esenyurttayım ben ama tek gitceğim yer orası devlet olarak çam ve sakurada uzak ondan orayı istedim
Anakuzusu Anakuzusu aynı sorunları yaşıyoruz tam olarak. Bende Esenyurt’ta yeni geldim ve sağlık ocağında yer yok gidemiyorum neresindesiniz esenyurtun
Anakuzusu Anneolmak188 pazartesi günü gideceğin çam ve sakura Hastanesi’ne herkes çok övdü inşallah memnun kalırım
eylulicten Anakuzusu herkes neden övüyor biliyor musunuz havaalani gibi yapmislar hastaneyi ozel hastaneyi aratmıyor diye. Doktorlari da acili de para etmez. Zaten randevu bulmak imkansiz. Yine de siz bilirsiniz :)
Anneolmak188 eylulicten randevu bulmak imkaansız ama arkadaşım orda doğurdu görümcemin çocuğuda orda yattı çok ilgilendiler