CananDuru
Teşekkür ederim canım amin inşallah , ilik nakli olacak işte Allah kısmet ederse ameliyatı 2-3 ay içinde olacak evrakları hazırlanıyor , birde iyileşme süresi var 1-2 ay yatar dediler kaynanam kayın pederim gelmeyecek ne dışarı çıkabilecekler hastaneden nede bizi alacaklar . Aralık sonu gibi olacak 2 Ocak gözüküyor ama tam nokta atışı olacağına inanmıyorum 🫢 ama aramızda az varmış 🙏🏻🌸